April 2, 2012

oh mesin basuh~!!

Dah dekat dua bulan aku basuh baju pakai tangan..lenguh wooo...ni gara2 mesin basuh rosak + aku pun nak pindah rumah baru. So mengadap la kain tu dalam bilik air..dah naik muscle aku rasa tangan aku ni...nnati jadi tangan madonna...ngeri aku...

huduh betol...
akhirnya aku ambik keputusan nak beli peti ais dgn mesin basuh..almaklum la...tahun depan InsyaAllah dah tukar title plak...baik beli siap2...aku pn survey la kedai yang ade kat bangi...paling murah aku rasa kat G-Mart..peti ais + mesin basuh total RM1498.00..actually harga tu termasuk microwave sekali..tapi aku pakai khidmat pinjaman radas letrik kat opis aku..so x leh beli barang bawah RM200..aku pn kawtim ngan bdk kat g-mart jangan letak microwave dlm quotation tapi aku bayar harga sekali dgn microwave..




tiga barang kat atas RM1498.00..mana nak dapat beb...siap ade free gift...dapat bekas makanan tapi aku tengok ade jenama toshiba plak...xpe, nnti dah dapat aku snap gambar kasi tgk...eiiii x sabar nak dapat benda tu sume...

tadi aku dah g kedai tu ambik invoice..tunggu cek siap je..tapi bdk kat kedai tu dh semangat tanya nak hantar bile..aku suh la tunggu cek..siap cakap x pe, nnti dh dapat cek bg kat driver pn bole..x yah tunggu cek clear...giler berani..maybe sebab dah ramai yg ambik kat die mcm mne aku ambik..tu yg berani..aku plak yang takut...

p/s: lepas ni bole basuh baju dengan senyum + minum air ais bersama2 meggi yang dimasak pakai microwave...

2 comments:

  1. apa tak tunggu en partner beli..hahahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala...nnti time ngan en partner suh la die beli tv ke..aircond ke...pastu beli yg mahal2..hehehe

      Delete