April 13, 2012

Kotak oh kotak

Balik kg family mesti tanya soalan wajib.."mcm mana? dah rancang ke bile?" "bile nak tunang?" "Tunang brape lama?" "tema apa?" "tunang/kawin nak masak ke catering?" adoii serabut kepala otak aku.

Actually dr sekarang kene pikir dah pn..tp bile makin aku pikir makin sesak kepala aku. Memandangkan ikut plan tunang x lama, lagi la parah aku...aku skrg pn tengah usha2 jugak barang untuk kawin. Aku ingat nak beli barang untuk door gift sbb aku rasa benda tu la paling renyah kalau bli last2 minit.


Aku terminat kat satu barang ni..mcm sesuai je wat door gift...

kotak ni ade gambar baju groom & bride...comel sgt

yang ni dah lepas lipat

Sekotak rasanya RM0.50- RM0.70. Depends on brapa banyak kita order. lagi banyak lagi murah..Tengah usha2 kotak lagi terjumpa plak kotak ni. sweet jugak. RM0.80 satu kotak.
comel je..
rasanya kalau nak beli sebulan seratus kotak pn dah ok..bile dah nak dekat tarikh rasanya kurang sikit beban kepala hotak ni nak pikir pasal barang2 kecik2 ni...

P/S: turquoise or baby blue?


No comments:

Post a Comment