April 25, 2012

Kotak oh Kotak 2

 Ada update untuk kotak yang aku cari. ni pun aku dapat masa bukak http://www.streetdeal.my/ .Aku suka jugak bukak website ni kalau nak cari barang2 best. selalu jugak beli pakai coupon ni. Tapi tgk jugak barang, sbb sesetengah barang kat website tu or seangkatan dengannya mahal jugak dr kedai.

Berbalik kpd cerita aku pasal kotak. Still ingat x? kalau x ingat sila baca sini. aku dah jumpa kotak yang memang menjadi idaman aku. Harap-harap time wedding aku, boleh la aku beli walaupun untuk keluarga lelaki n kawan2 baik. So kalau nak benda ni sila la kawan dengan aku ye. heeee

Ni iklan dr website tu.



Ada beberapa kotak yang ditunjuk as sample kat website tu.

Ni macam yang aku ada pos sebelum ni..comel sangat.

aku suka yang fairy tale carriage tu. memang menepati cita rasa aku

Banyak lagi design2 yg cun melecun.



yang ni sangat comel...adoiii rambang mata


yang ni pun sweet

yang cartoon bride n groom pair tu comel jugak...

P/S: Giler rambang mata aku...nak mana satu ni...

No comments:

Post a Comment