July 10, 2012

Buka hamper~~~hadiah sukan Office

yeahhh...habis pn sukan yang x berapa nak sukan selama lebih kurang dua bulan kat office aku...Jumaat lepas lepas penutupan hari sukan (amboiihhh mcm sukma) masing2 bawak la balik hamper & hadiah (walaupun menang..gung kekalahan)...aku rumah hijau...nak tahu aku dapat no berapa? mesti la no 1...tp no. 1 dari belakang...last okey...hahahah tp x pe aku bangga menjadi team rumah hijau....sebab kitorg ni main redha je..menang, menang la..kalau kalah, kalah la..xde nak sakit2 hati or x puas hati dengan org.


team rumah hijau

ni je la yang ada..yang lain tu...emmmm

Isnin kitorg cadang nak bukak hamper..so sape yang main je..di ulangi, yang main sahaja yang bukak hadiah. 

ni hadiah yang dapat

posing sebelum bukak hamper

haha~!!

masih lagi sihat



Si Ain Finance x menyabor

pose dulu sebelum buka

on your mark...get set....

gooo

tu dia...rakus

amboi...hancus terus

hehehehe

ni bahagian aku

ok one more....:)

p/s:tahun depan kalau ade game lagi bole ke aku main???


No comments:

Post a Comment