April 26, 2011

Aku Suka Dia~!!

dear all~!!!lama aku x merajinkan diri aku menaip di blog aku yang ntah bile nak mengembang ni. Semalam aku tengok cerita Juvana di Tv3. Baru episod 1, tp aku dah nampak ke'best'an dia. Lagi-lagi ada pelakon yang aku minat. BETO KUSYAIRI- suka muka die sebab ada kemelayuan + klasik.

Beto Kusyairi yang klasik
Disebabkan dia belakon cerita Kashaf Imani la aku start tangkap cintan sama ini orang. Dalam Kashaf Imani dia melakonkan watak Kashaf seorang yang jahat tapi dalam jahat ada baik dan sayang mak dia. Aku suka lelaki macam tu. Tak terlalu baik & tak terlalu jahat sebab aku tak pun bukan baik mana.=)
Best Sangat~!!
Kesimpulannya, saya sangat suka pada BETO KUSYAIRI dan semua lakonan dia walaupun dia jadi sangat jahat.


p/s: Baru lepas add twitter dia...muaaahahahahaha


No comments:

Post a Comment